søndag 25. juni 2017

Konfirmasjon igjen...

Det er vel egentlig slutt på konfirmasjonstiden nå, men jeg fant nå igjen ett kort som ikke er lagt inn i bloggen enda. 
Dette er et bestillingskort, til en konfirmant som er digger fotball - både sitt eget lokale lag (som han spiller på) og Liverpool. 

Jeg har ikke noe stempler eller noe med Liverpool, så da ble det å printe ut et fra nettet, som jeg har limt på Bazzill ark. 
Laget med åpning som går til både høyre og venstre, og lukkes med magnet.
Fotballene er laget med en Quick-cuts dies.
Innsiden har pengelommer på begge sider, og et ganske stort skrivefelt på midten.
God plass til personlig hilsen fra mor og far. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din