torsdag 8. juni 2017

Ikke helt ferdig med konfirmasjon

Det ble noen flere konfirmasjonskort, egentlig lagd i full fart. Men som jeg alltid har sagt, jeg jobber best under press, hehe. 

Denne gangen er det et jentekonfirmasjonskort, som dattera til min kusine skulle få. 
Bildet foran er fra ett utklipsark kjøpt hos North Star Stamp. 
Basen av kortet er som vanlig Bazzill. 
Pyntearket er fra Maja Design - Summer Crush, og Kjære konfirmanten er en dies jeg har brukt veldig mye fra Kort og godt. 
Litt glitterlim på blomstene.
Åpne og lukkemekanisme med magnet, slik at kortet holder seg lukket. 
En enkel innside, med 2 pengelommer og plass til å skrive en personlig hilsen til konfirmanten.

Takk for at du titter innom. Skriv gjerne igjen en liten hilsen, så kommer jeg nok innom bloggen din også, om du har. 
Ha en flott kveld videre 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din