søndag 7. mai 2017

Konfirmasjon

Nå er det snart tid for konfirmasjon igjen, og i år er det ene tantebarnet mitt konfirmant. 
Da må man jo lage kort også - og det ikke bare fra meg, men også fra mine foreldre og bror+svigerinne. 
Første kort ut er dette: 
Et enkelt brettekort med pengelommer inni. Motivet er stemplet på Bazzill, men husker jo selvfølgelig ikke hvor stemplet kommer fra. Jeg har brukt dies fra kort og godt, og trinser fra Spellbinders. Lagt på bånd i siden, slik at man kan knyte igjen kortet, slik at pengene ikke faller ut så enkelt. 
 Kortet har som jeg skrev pengelomme inni. Mulighet for å legge penger på begge sider, samt et skrivefelt i midten av kortet. 
Stemplet "Oppskrift på Suksess" er fra North Star Design og Engros
Baksiden er ganske enkelt en stor dies fra Linda Design (også kjøpt hos North Star). 

Med dette kortet deltar jeg i utfordringen til North Star Design (og selv om tekststemplet ikke er på fremsiden, er det jo innsiden som faktisk er viktigst på dette kortet - og håper derfor kortet blir godkjent til utfordringen). 

Utstyrsliste: 

Kartong: 
Bazzill

Papir: 
Papirdesign - "farsdag"

Dies: 
Spellbinders - trinser
Lindas design - Gratulerer med dagen
Kort og godt - kjære konfirmant

Blekk: 
Distress Ink - Pumice Stone - kanting
Memento - tuxedo black - stempel

Div:
Bånd
splittbinders

Stempel 
Motiv fra Ukjent
Tekststempel: North Star Design



5 kommentarer:

May Grethe sa...

Stilig konfirmasjonskort. Passet veldig bra med teksten " Oppskriften på suksess inni".
Takk for at du deltar i utfordringen vår i Designteambloggen til North Star Design. Hilsen fra May Grethe

Hildes kort sa...

Tusen takk😁

Heidi sa...

Superstilig kort! Tusen takk for bidrag til utfordringen hos North Star Design :-)
Mvh DT Heidi

Hildes kort sa...

Takk👍

Gunn sa...

Kjempe stilig kort. Tøft motiv. Tusen takk for at du deltar North star design sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din