mandag 24. april 2017

Konfirmasjonsveske

I forrige innlegg laget jeg en veske som passer godt til å bruke som konfirmasjons-gave-eske, og fikk dermed en bestilling på en veske til. 
Det var derfor en stor glede å kunne få lov til å lage enda ei slik veske. Syns de var morsomme å lage, og i tillegg er de jo kjempelekre. 
Malen på denne kan hentes på Ingunn sin kortvegg på Facebook (må bli medlem av siden hennes for å kunne få tak i malen). 
Veska er laget av hvit Bazzill med pyntepapir fra Maja Design og Papirdesign, begge med et flott lillaskjær i.  
Som dere ser er det 2 lommer i veska. Et stort et som man kan legge en gave i, ett gavekort eller hva man måtte ønske å ha i ei slik papirveske. Og en liten lomme, som passer til f.eks et lite kort som giver kan skrive en liten personlig hilsen på.  
Har pyntet baksiden med en stor dies - denne syns jeg var bare helt nydelig. Bestilte den hos North Star Stamp i påsken, og diesen kommer fra Linda Design. 
Jeg har også laget en lite dobbelt kort, hvor man kan skrive en personlig hilsen inni. Blomstene er arrangert som et hjerte (brukte Spellbinder-hjerte og tegnet, slik at jeg hadde linjer å gå etter).  
Innsiden er stemplet med stempler også kjøpt på North Star stamp
Da er det akkurat plass i lomma til dette lille kortet, så kan den store lomma brukes til selve gaven. Gratulerer med dagen til konfirmanten. 

Materialliste: 
Kartong: Bazzill
Pynteart: Maja Design (Fika) og Papirdesign (Muligheter). 

Blekk: 
Distress - Dusty Concord

Dies: 
Kort og godt - kjære konfirmant
Linda design - Gratulerer med dagen 

Bånd fra Søstrene Grene
Blomster og blader.

Tusen takk for at du er innom å titter. Legg gjerne igjen en liten kommentar så jeg ser du har vært her, så kommer jeg også innom bloggen din om du har dette :-)
Ha en flott dag videre 😀 


2 kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din