torsdag 23. mars 2017

Hipp hipp hurra!

Noen har bursdag - og da må det bli kort og sjokolade. 

Har gitt meg selv en utfordring for tiden fremover, og det er å få laget noe ut fra de Ett trykk blandene jeg har fått. Jeg har jo så mange årganger, så tenkte egentlig å begynne på begynnelsen - men så dukker det opp blader i posten med nye bretteteknikker og kort jeg har lyst å prøve å lage.
Så denne gangen ble det ut fra mal i Ett Trykk nr 4/16
Kortet/esken er laget av Bazzill med Maja Design pynteark fra blokken "Summertime". 

 Det kalles et staffeli-kort nettopp fordi det er det det ser ut til å være - et staffeli 😛
Inni skuffen ligger det en sjokoklem-kjeks, og en liten tag som kan brukes til å skrive på en liten personlig hilsen 
Gratulerer med dagen 💘😃
Materialliste:
Kartong: Bazzill
Pynteark: Maja Design - Summertime
Blekk: Distress "fired brick" og Memento "Tuxedo Black".
Tekststempel : Hipp hipp hurra og gratulerer med dagen - ukjent
                        29 år igjen - Kreativ Hobby
Hjørnepuncher
Perler: Papirdesign
Spellbinders dies
3-D puter
Organza-bånd fra Tilda

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din