fredag 23. oktober 2015

Litt forskjellig småtteri..

Lager opp litt små-ting til messa jeg skal på i morgen. Har mange ganger sett at noen lager slike snømannsuppe-poser, så da måtte jeg prøve meg på dem. 

Stempelet er fra NSD. Det er de stempeltrykkene nedenfor også. 
De har også en utfordring derfra nå, og da slenger jeg inn snømannsuppa til den. 
Utfordringa er JUL, og hva smaker vel bedre enn snømannsuppe til jul :-)

I disse jakt-tider har jeg også vært på reinsdyrs jakt..dette ble resultatet, hehe.. 
Nisselort...tja, mon tro om den egentlig er hvit...hmm... men, i år er nisselorten hvit... så får man se om man får til snømannbæsj neste år, hehe.. 
Baksiden av posen. 
Det er jo elgjakt også, så da må man vel ha noe for jegere av dette slag også... 
'Baksiden - tenkte man kunne lage den som en til/fra pakkelapp, eller bare til deg fra meg :)

Takk for at du er innom og titter.
Blir veldig glad for en liten kommentar også ;-)

2 kommentarer:

Kristina sa...

Å så fine snopeposer! Takk for at du ville være med på juleutfordringen hos North Star Design. Klem DT Kristina

sisla sa...

Flotte godteriposer, tenker de er populære på messen ;-)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din