søndag 12. april 2015

Konfirmasjonskort

Det nærmer seg mai og konfirmasjonstid her på bygda. I tillegg har jeg også konfirmant selv også, og da går det vel noen ekstra kort. Så jeg bør få opp farta. 
Har blitt ferdig med ett kort her i kveld. 
Kortet er laget av bazzill og pynteark jeg aldri husker å skrive ned navn på. Stempelet er Kenny K og fargene er fra Copic. Har brukt spellbinders for å få til rammene. 
Stempel er fra Kenny K og er fargelagt med copics farger.  
Bukse: B99, B97, B95, B93, B91
Genser: Y19, Y08, Y06
Hår: YR27, YR24, YR 15
Hud: E21, E11, E95, E93, E00, E000
Sko: W7, W5, W2, W0
Skygge rundt: C3 
Innsiden er laget med likheter fra fremsiden. Men på venstre side er det da en pengelomme. 
Så var ett kort ferdig, da mangler man bare resten. 


Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din