søndag 23. november 2014

Litt nytt

 Lenge siden jeg har brukt hobbyrommet mitt. Det er dypt savnet, men når jeg sitter der får jeg ikke til å lage noe som helst. Litt fordi det er kjedelig å sitte alene med det, litt fordi jeg glemmer meg pga dataen, og litt fordi jeg egentlig ikke trenger noe kort.

Jeg har såvidt fått begynt med julekortene. Har falt helt for julestemplene fra North Star Stamp. De er bare så nydelige :-) 

Denne gangen har jeg laget endel av pynten selv = morsomt :-) 

Stjernene her er stanset ut via 2 dies fra Spellbinders. Så har jeg embosset dem med UTEE kobberfarge.  

Snøstjernene er punchet ut med en MS punch, malt med gesso og hatt på noe hvite flak så det ser ut som snø (litt vanskelig å se kanskje på bildet). Så har jeg knyttet på hyssing på en knapp, og limt det hele sammen, og under har jeg en kaffeserviett som er brettet sammen litt. 

Innsiden er pyntet på samme måte, med samme type papir, dies og pynt 
Stemplet her kommer også fra NSS, hehe, kul tekst spør du meg. 

BARNEDÅP


Jeg jobber best under press, det har jeg hele tiden sagt, så når jeg endelig får en bestilling, så blir det da kort iallefall.


Her fikk jeg bestilling på et dåpskort. Så da var det frem med Copic tusjene igjen :-)


Blomster og charm må til for å få litt pynt. Vanligvis bruker jeg ikke blomster på guttekort,ikke så mange iallefall, men på dåpskort syns jeg det passer helt fint inn. 

Innsiden er pyntet med samme type papir.




8 kommentarer:

Kristina sa...

Kjempefint kort! Nissestemplet er bare helt nydelig, tusen takk for at du deltar i novemberutfordringen hos North Star Stamps.

Klem fra DT Kristiina

Heidi sa...

Er helt enig i at dette stempelet er nydelig! Lekkert kort har du laget! Morsomt med litt egenlaget pynt også :-) Tusen takk for at du deltar i North Star Stamps novemberutfordring :-)
Klem fra DT Heidi

NorthStarStamps sa...

Kjempefint! Bruker den teksten stadig!!
Takk for at du er med på utfordringen vår! ❤️💐🎅

Elins Cards and other handscrafts sa...

Det er godt du får tid til litt hobby innimellom Hilde :) Flotte kort du har laget :)
Klem <3

Hildes kort sa...

Takk Elin :-)
Ikke så ofte man tar seg tid til å sitte her..men av og til er det godt å kunne trekke seg tilbake og bare sitte her å "kline" med lim og glitter og blekk og papir alene :-)

elin sa...

Flotte kort Hilde, og herlig nissemotiv. Takk for besøk i bloggen min!, er litt sløv for tia med å titte innom blogger. Ønsker deg og dine ei riktig God Jul. :-) Klem fra meg.

sisla sa...

Herlig julekort. Kjempeflott pyntet og fargelagt. Fin stjernepynten du har lagd. Tror jeg må prøve d ut. Ha en riktig god jul og et fint og godt nytt ( scrappe ) år.
Klem fra meg ;-)

Kjersti sa...

Så fine kort Hilde, syns du er kreativ jeg, mellom all treninga:)
Håper du har fine juledager med god mat, kos og hygge med familien og kanskje noen turer i det flotte vinterværet vi har hatt:)
Klem fra Kjersti:)

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din