onsdag 13. august 2014

Bryllupshelg

Bryllupshelg. 

I helga er det bryllup i bygda, og jeg er så heldig at jeg får lage 2 stk av bryllupskortene som skal dit. 
Det første jeg laget er i litt vintage-aktig. 

Papir her: 
Maja design - julen er her (selv om det ikke er noe julekort)
Bazzill. 
Jeg har brukt Crackle Accent på brudeparet som kommer fra pion. 
Hjertene er bjørkehjerter fra Panduro, og bokstavene er klistremerker. 
Tre-swirl som er farget med Glimmer mist, og blomster. 
Nøkkel fra Tim Holtz

Innsiden er laget med samme type blomster. Hvite blomster som jeg har hatt på litt Distress old paper, og stemplet bakgrunns-stempel med ord på. 
Bladene har også fått seg et strøk med Distress. 

Kort nr 2 er noe helt annet. Ligner overhodet ikke i det hele tatt.
Var inne på en blogg og fant et slikt type kort, så da måtte jeg bare prøve det. 
Dies som er brukt: 
Spellbinders og Marianne Design.
Stempel:
Papir: Bazzill og Pion design: sagaen om våren

Copic farger som er brukt:
Hud: E11, E21, E95, E93, E00 og E000
Kjole og hjerte: RV 69, R59, R56
Dress, hatt og sko og bil: C9, C7, C5, C3, C1
Krone: Y08, Y06
Ballong: B93, B91, R59, R56
Blomster og perler. 
 Baksiden har fått bildet av brudeparet som reiser avgårde i brudgommens taxi:  


Takk for at du er innom bloggen min.
Legg gjerne igjen en kommentar slik at jeg ser du har vært her, så kan jeg også besøke bloggen din :-)

4 kommentarer:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Begge kortene var nydelig laget Hilde.
Ønsker deg en fortsatt flott uke :)
Klem

Kjersti sa...

Så herlige bryllupskort Hilde - stilig med baksiden:)
Ønsker deg en fin søndag!
Klm fra Kjersti:)

Sivic sa...

Flotte bryllupskort!!
Klem

Pia sa...

wow så smukke bryllupskort med så mange fine detaljer
knus Pia

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din