torsdag 24. april 2014

Nye kort i påsken

Fikk bestilling på et 1-års kort, fra bestemor til Elias. 
Syns denne typen kort er så flott, og motivet så, så det passet flott til Elias syns jeg. 
Motivet er fargelagt med Distress reinkers. Vingene har fått på seg et lag med H20 luminarte, slik at det glitrer bittelitt.  
Desverre har jeg ikke selv dette stemplet (skulle gjerne hatt det, for det er så flott), så jeg vet ikke hvor det kommer fra. 
Klistremerkebokstaver fra MRS. Grossmans stickers
Når man tar ut motivet ser det så ut. Hjerteborden er baksiden av teksten på et vanlig pynteark. 
1.-tallet er chipboard som har fått et strøk med Acrylic Paint dabber, og stjernene er dies fra Spellbinders. 
MS-bunch har sørget for hjørnepynten. 
Åpen ser det slik ut. Med tekststempler på hver side fra Ett trykk. 

Dattera skulle også i en bursdag til ei som fyllte 14 år i påsken.
Så da ble det et Kenny K-stempel - Da Bomb. Fargelagt med Copics. Ble faktisk rett fornøyd selv denne gangen, selv om det helt sikkert er noe å pirke på om man studerer det litt mer nøye. 
Papirstjernene er fra Spellbinder dies, og metall stjernene er fra Unik Hobby på Hamar.  
Innsiden er enkel og laget med dies fra Spellbinder.  

Ingen kommentarer:

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din