onsdag 5. mai 2010

En reise til Liverpool

Jeg fikk bestilling på et kort. Det skulle gjenspeile at mannen hennes, som fyller 30 år, skulle få en tur til England, på en Liverpool - kamp.

Da ble kortet slik, så gjenstår å høre om han skjønte kortet da. Har da iallefall laget flere hint som han burde se...Motivet er skrevet ut fra et bilde jeg fant på Liverpool-fan siden... Det røde nederst til høyre er et klistremerke, der står det Ticket, og med bilde av et fly.
Her har jeg skrevet God tur. Dette har jeg stemplet med små stempler på trebrikker jeg hadde liggende. Har blekket dem med distress old paper og tea dye på kanten. Stempler med StazOn

Innsiden ble jeg meget fornøyd med selv.

Her har jeg satt på klistremerke med fly og et pass. Og på neste side en koffert.
Hun som bestilte kortet skulle få noen til å skrive på kortet at han får reisen også -men ville nesten vært morsommere nå og ikke skrevet det - bare sett om han skjønte hintene..
Blir iallefall spennende å få høre hvordan det gikk, og hva han sa...hvordan motagelsen ble...

4 kommentarer:

Anne sa...

Det ble knalltøft, Hilde!! Han kommer helt sikkert til å digge kortet rått, og du har virklig fått fram mange morsomme detaljer og hint her :-) Gleder meg til å høre om reaksjonene etterpå!

Ha en kjempefin onsdagskveld!

Klem :-)

solmaa sa...

Utrolig flott og morsomt kort!! Så gøy det hadde vært å mottatt en sånn gave på den måten!! :-)

LilleAsk sa...

Må si meg enig med Anne her. Knalltøft! Hvis ikke dette kortet faller i smak, så er han ingen stor fan;o)
Lekkert lekkert.
Ha en strålende helg!

Merete sa...

Heisann. Lager du fremdeles disse,akkurat hva jeg er på utkikk etter! Bestiller gjerne ett😊send meg gjerne en mail på merete.blomskold@gmail.com

Populære innlegg

Tusen takk for besøket og velkommen igjen.
Legg gjerne igjen
en kommentar, og vil du linke til bloggen min, så si fra, så kan jeg linke til
din